PENGALAMAN PUAN AYA NAIKKAN HB SEBAB TAKUT KENA CUCUK ZAT BESI

Anemia ibarat isi dengan kuku bagi wanita mengandung. Macam 'best friend' orang kata, berpisah tiada. Kebanyakkan ibu hamil biasanya akan mengalami 'mild anemia'. 

Pada kebiasaanya, selepas menjalani pemeriksaan bulanan, nurse di KKIA atau klinik biasa akan bekalkan ibu dengan suplemen seperti obimin atau iberet. 

Selain itu ibu hamil juga akan dinasihatkan supaya mengambil makanan yang tinggi kandungan zat besi bagi membantu meningkat bacaan HB disamping melakukan senaman sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari.

Tetapi apa perasaan ibu-ibu apabila semua usaha diatas tidak membuahkan hasil bacaan HB naik pun suam-suam kuku?

Pasti kecewa dan stress?

Sama juga situasinya dengan Puan Aya Chalo. Akan tetapi masalah yang dihadapi Puan Aya lagi berat dan merbahaya kepada beliau dan anak di dalam kandungannya.

Mari kita dengar apa masalah yang dihadapi Puan Aya. Mungkin ada ibu, mama, umi atau mummy diluar sana mempunyai masalah yang sama seperti beliau.


Apa tindakan yang dilakukan oleh Puan Aya bagi menaikkan bacaan HB beliau?


Post sebelum ini Dayah ada kongsi dua testimoni Puan Yaya dan Puan Azlinda menggunakan Set Kehamilan Shaklee sebagai ikhtiar meningkatkan bacaan Hb. Alhamdulillah mereka berjaya menaikkan bacaan Hb kepada paras normal.

Hari ini Dayah akan kongsi testimoni Puan Aya setelah consume Full Set Vitamin Mengandung Shaklee. Adakah bacaan HB beliau naik atau masih di takuk yang sama tak naik-naik atau naik sedikit sahaja? Atau macam malu-malu kucing je bacaan HB nak naik?

BYE BYE ANEMIA


" Testimonial sendiri saya hampir 2 tahun lepas. Untuk pengetahuan, setiap kali pregnant saya memang mengalami Anemia. Yang ni kisah pregnant anak ke 3 :)

Kisahnya begini...

Ketika buka buku klinik pada minggu ke 17 kehamilan, bacaan Hb saya cuma 8.7 sahaja. Rendah kan? Kemudian saya diberikan Obimin Plus pada mulanya (tapi loya yang amat setiap kali makan) dan ditukar ke Iberet.

Sejak itu bacaan Hb saya turun naik macam saham dan yang penting TIDAK PERNAH mencapai bacaan normal.

Sehingga ke minggu ke 34 kehamilan, bacaan Hb masih belum normal. Nurse sudah berbuih mulut membebel dan saya sudah bernanah telinga mendengar bebelan nurse KKIA.
Akhirnya barulah saya TERBUKA HATI untuk mencuba shaklee setelah diberikan amaran akan disuntik Iron jika bacaan belum normal sebelum tarikh bersalin dan juga setelah diracun oleh kakak saya untuk try shaklee serta membaca sendiri testimonial, saya pun ORDER Set Mengandung Shaklee + ESP dan mula mengambilnya tanpa skip.

2 minggu kemudian.. masa berklinik tiba, Saya TERKEJUT dan KAGUM sekejap kerana dalam masa 2 minggu SAHAJA bacaan Hb saya naik ke 11. Yesss, bacaan NORMAL buat pertama kalinya sepanjang tempoh pregnant kali ini. Siapa tidak happy kan? Nurse pun happy

Anda boleh lihat sendiri (dalam gambar) bagaimana bacaan Hb saya naik pada setiap minggu bermula pada minggu ke 36-37-38-40 minggu (time ni dah admit).

Dan... kerana ANEMIA inilah saya PERCAYA dengan produk Shaklee dan sehingga kini berkongsi kepada anda tentang betapa superbnya produk kesihatan no.1 di US ni.. patutpun orang US amalkan Shaklee dalam tempoh yang lama tanpa kesan sampingan.. 10 tahun.. 20 tahun.. ada yang 40 tahun (saya tanya sendiri sewaktu ke US tempoh hari).

Inilah kisa #ShakleeEffect saya.

Sekarang saya sedang pregnant anak ke 4 (21 week) dan setakat ni tiada masalah Hb

Kisah anda bagaimana?"


Bacaan Hb Puan Aya pada minggu ke 17 kehamilan hanya 8.7 sahaja. Bacaan Hb yang sangat rendah.

Selepas consume suplemen yang diberikan oleh pihak KKIA, bacaan Hb hanya naik kepada 10 pada minggu ke 34 kehamilan. Nurse bagi amaran jika bacaan tidak naik Puan Aya perlu cucuk zat besi sebelum bersalin

Alhamdulillah, berkat ikhtiar dan usaha Puan Aya amalkan Set Kehamilan Premium Shaklee sebelum bersalin (minggu 36,37,38 & 40), bacaan Hb naik ke paras normal, 11. 

Selain Puan Aya, ramai ibu-ibu diluar sana yang amalkan Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee untuk ikhtiar menaikkan bacaan Hb dan Alhamdulillah semuanya memberikan feedback yang positif selepas mengamalkannya. Malah set ini juga boleh teruskan sehingga berpantang dan menyusu. Jimat pun jimat. Mari dapatkan set mengandung ini daripada saya.

Mahu saya bantu anda?


CARA ORDER SET VITAMIN MENGANDUNG PREMIUM SHAKLEE



Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi serta penerangan terbaik mengenai Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee daripada saya,

Sahabat Hamil Anda,

Hidayah Azman

Whatsapp: 017.605.6386

Shaklee ID : 1264395

Comments

Popular Posts