VITAMIN NAIKKAN HB KETIKA MENGANDUNG

Mesti stress setiap kali pergi check up di klinik kesihatan mesti kena bebel dengan nurse sebab HB rendah. Dayah dulu setiap kali check up kena bebel. Memang stress sangat.

Makanan Tingkatkan Hb Ketika Mengandung ambil seperti yang disarankan dan vitamin iberet atau obimin pun diambil seperti biasa. Tapi bacaan Hb masih rendah. Risau. Hb rendah banyak risikonya kepada ibu & anak dalam kandungan. Antara risikonya ialah kelahiran pra-matang, bayi dilahirkan kecil dan juga boleh berlakunya tumpah darah ketika melahirkan. Ibu-ibu hamil perlu mengambil vitamin yang lengkap bagi mengoptimumkan penyerapan zat besi melalui makanan yang diambil dalam diet harian.

Apa perlu dilakukan? Pelbagai usaha telah dilakukan. Tapi result bacaan Hb masih suam-suam kuku, tidak naik-naik dan tidak memuaskan. Setiap masalah pasti ada solusinya.

Ada ibu-ibu yang menghadapi masalah seperti ini?

Tahukah para ibu, selain daripada jaga pemakanan dan makan suplemen yang diberikan, Hb ibu-ibu dapat dinaikkan dengan ikhtiar Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee?





SET VITAMIN MENGANDUNG PREMIUM SHAKLEE

Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee ini telah membantu ramai ibu diluar sana bagi menaikkan bacaan Hb. Malah set ini dapat memberikan keperluan vitamin yang lengkap dalam diet harian ibu-ibu hamil dan ramai telah berpuas hati dengan keberkesanan Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee

Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee dapat membantu dengan cara:
  1. Berikan zat besi yang mencukupi untuk tingkatkan bacaan Hb dalam darah (Vita-lea)
  2. Membekalkan Vitamin C yang dapat membantu dalam penyerapan zat besi daripada makanan yang diambil (Vitamin C Sustained Release)
  3. Bekalkan protein yang berkualiti untuk hasilkan sel darah merah yang sihat
  4. Set ini juga boleh berikan Asid Folik & B-Complex yang turut membantu dalam penyerapan zat besi (ESP)
  5. Vitamin jenama Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi, so ia mudah diserap oleh tubuh badan
Pilihan ditangan ibu-ibu. Pasti kita mahukan yang terbaik buat diri kita dan yang paling utama adalah anak yang bakal dilahirkan. Buat pilihan yang bijak dengan memilih Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee ini.


MAHU SAYA BANTU ATASI MASALAH ANDA? MARI DAPATKAN VITAMIN TERBAIK DISINI. 


CARA ORDER SET VITAMIN MENGANDUNG PREMIUM SHAKLEE

Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi serta penerangan terbaik mengenai Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee.

Sahabat Hamil Anda,

Hidayah Azman

Whatsapp: 017.605.6386

Shaklee ID : 1264395

Comments

  1. alhadulillah 2 anak pertama, wife ok je semua. HB ok, gula pun ok. kena telan apa yg doc bg, then tambah dengan supplemen yang patut ditelan hehe - jmr23.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts