TESTIMONI KECUTKAN CYST TANPA PEMBEDAHAN. BAGAIMANA IBU INI LAKUKAN?

Pasti ada ibu hamil diluar sana yang pernah mengalami cyst ketika mengandung. Perkara pertama yang bermain difikiran kena operate ke? Baby pulak macam mane? Bahaya ke? Ibu hamil pasti risau dan runsing.

Hari ini saya akan kongsikan pengalaman ibu-ibu hamil yang dapat kecutkan cyst tanpa perlu melakukan pembedahan.

Dengan mengamalkan pemakanan serta gaya hidup yang sihat bagi membantu mengecutkan cyst, ibu hamil ini juga ikhtiar dengan konsisten Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee dan Alhamdulillah dengan izin-NYA saiz cyst mengecil dan tidak perlu dibedah.

PENGALAMAN PUAN HANISAH SERONOK TIDAK PERLU DIBEDAH



"Kalau orang kata jangan minum ESP sebab SOYA, boleh sebabkan KANSER, CYST, FIBROID.. mama orang pertama yang BANGKANG!
Ketegaq (stubborn)!
Sebab mama sendiri dulu, ada OVARIAN CYST, 7cm tau! Doktor tak boleh nak operate buang cyst tu sebab mama PREGNANT (early pregnancy). Kena sabar tunggu sampai 12 minggu baru boleh operate. Doktor bagitau risiko cyst boleh pecah dan sebabkan infection pada peranakan atau ovari boleh berpusing.
SCARY tau! Memang TAKDE UBAT atau SOLUSI untuk mama masa tu. Memang tawakkal (berdoa) dan teruskat SET MENGANDUNG SHAKLEE, termasuk ESP.
Alhamdulillah sebelum minggu ke 12, cyst mama dah KECUT SEPENUHNYA. Tak perlu operate pun."



PENGALAMAN PUAN NAJIHAH CYST 4CM MENGECUT



"Akak pun ada cyst masa early pregnant si bongsu ni. 4cm+. Masa tu teruskan juga ambil set hamil termasuk ESP. Siap masa jumpe doktor saya teruskan minum soya ni doktor tapi protein soya Shaklee. Doktor kata tiada masalah boleh teruskan. Alhamdulillah, masa check up nak masuk 5 bulan, cyst dah kecut dan tak jadi operate."

Baca juga:
  1. PETANDA,RISIKO & RAWATAN CYST KETIKA MENGANDUNG
  2. ADAKAH SOYA PENYEBAB CYST MEMBESAR?
  3. JENIS CYST KETIKA MENGANDUNG


SET MENGANDUNG PREMIUM SHAKLEE



Set mengandung ini mempunyai 6 vitamin lengkap yang diperlukan oleh ibu hamil dan set ini juga boleh membantu ibu hamil yang mempunyai cyst untuk mengecutkannya.

Sahabat Hamil Anda,

Hidayah Azman
Whatsapp: 017.605.6386
Shaklee ID:1264395

Comments

Popular Posts