VITAMIN BANTU KECUTKAN CYST SEMASA MENGANDUNG

Apabila disahkan oleh doktor yang ibu hamil menghidap cyst, ibu tidak perlu risau atau runsing. Cyst tidak merbahaya selagi saiznya tidak melebihi 5cm diameter.

Selain mendengar nasihat daripada doktor, ibu hamil juga perlu menjaga pemakanan secara sihat. Hanya makan makanan yang tidak menggalakkan cyst semakin membesar dan tidak mengambil makanan seperti kafein, gandum dan gula putih.

Ibu hamil juga perlu menjalani gaya hidup yang sihat. Mengambil makanan daripada bahan yang organik dan minum air dengan secukupnya dan sentiasa melakukan senaman secara berkala bagi memastikan cyst mengecut dan InsyaAllah akan hilang dengan sendirinya.

Punca cyst membesar adalah disebabkan jumlah hormon estrogen dalam badan terlalu tinggi. Ibu hamil perlu tahu cara mengawal aras hormon estrogen tersebut. Disamping menjaga pemakanan yang sihat, ibu hamil boleh ikhtiar dengan pengambilan Vitamin Premium Shaklee bagi membantu mengecutkan cyst.

SET VITAMIN MENGANDUNG PREMIUM SHAKLEE



Set Vitamin Mengandung Premium Shaklee ini mengandungi 6 jenis vitamin penting yang dapat membantu mengecutkan cyst bagi ibu yang sedang hamil.

Set Vitamin ini bukan ubat sebagai penyembuh, tetapi ia membekalkan nutrisi yang lengkap yang diperlukan oleh badan untuk mengawal saiz cyst serta melawan pembentukan cyst yang baru ingin terbentuk.

Set Vitamin ini membantu dalam pengecutan cyst dengan cara:


  1. Membekalkan nutrisi yang lengkap kepada ibu hamil supaya saiz cyst tidak membesar
  2. Membantu mengurangkan cramp atau sakit dibahagian perut akibat cyst
  3. Membantu mengawal pengaliran darah supaya lebih lancar agar cyst tidak membesar dengan lebih cepat
  4. Mengawal dan menstabilkan jumlah hormon dalam tubuh yang menjadi penyebab cyst
  5. Mempunyai anti-oksidan yang penting untuk ibu hamil untuk meneutralkan radikal bebas dalam tubuh badan.
Ibu hamil boleh ikhtiar mengawal pengecutan cyst dengan mengamalkan set vitamin ini. Dapatkan set vitamin ini sekarang daripada saya,

Sahabat Hamil Anda,

Hidayah Azman

Whatsapp: 017.605.6386

Shaklee ID: 1264395

Comments

  1. Good info..masa pregnant memang Dr nampak ade ovarian cyst. But he said that is normal for preggy..it will shrunk over the time..as long as tak membesar..u are totally right! And i took shaklee supplement after delivered! Memang best! Badan rasa segar

    ReplyDelete
  2. semoga produk ini dapat membantu ibu-ibu di luar sana

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts